עיצוב וייצור תאורת לד

לדים במבצע לחורף 2022

מבצע  1+1 

קונים יחידה אחת ומקבלים את

השנייה בחצי מחיר 

(המבצע תקף רק עד 30/10/2022)

אז למה לחכות?


וקבלו הצעת מחיר עכשיו!

אנחנו מספקים תאורת לד בהזמנה מיוחדת לחללים פנימיים כמו משרדים, חדרי שינה, מטבחים וסלונים.  אנחנו יודעים לתכנן לעצב ולבנות את הגופים כך שתהליך ההתקנה אצלכם הינו מהיר ומדויק.

תאורה מוגנת גשם להתקנה בשטחים פתוחים כמו גינה, מרפסת, פרגולה.  אנחנו נגיע לשטח ולאחר בדיקה מדוקדת והבנה מהלקוח מה הצורך המדוייק אנחנו נדע לתת חוות דעת מקצועית איך ומה כדאי.

פסי לד עדינים עם אור עוצמתי יוצרים חוויה מודרנית משורטטת וחדשנית במקום החדש בו הם מותקנים.  התכנון המוקפד מראש עם תוכנית סדורה הם הדרך בה אנחנו מבטיחים תוצאה קלה לביצוע ומספקת עבור לקוחותינו.

הטמעה של פסי לד בחיפוי קיר קיים או בניית חיפוי קיר עם תאורת לד מובנת יהפוך כל ספייס לחדש מודרני ומעניין.  תאורת הלד מגיעה בצבעים שונים ודרגות אור שונות.  אנחנו נדגים את הסוגים וההבדלים השונים

השאירו פרטים לייעוץ או הצעת מחיר

לדים ועוד+

אודותינו

חברת לדים ועוד+ היא חברה בבעלות פרטית של אבי גת שפועלת בארץ תחת אותו שם ומקום משנת 2011 עם עליית וחזרתם של אבי ומשפחתו מארה"ב.  

המפעל שלנו נמצא בעמק חפר /איזור השרון ובו אנחנו מייצרים את כל מה שיוצא להתקנה מאצלנו.  אנחנו יודעים לעצב, לייעץ ולהכין תאורת לד לשימושים מגוונים ושונים.  אנחנו משרתים את המגזרים הציבורי והפרטי  כמעט בכל רחבי ישראל.

הפילוסופיה העסקית שלנו מעתיקה את הלך הרוח האמריקאי בו הלקוח הוא השורש והמקור לעסק, ממנו לומדים, אותו משרתים והפתרון אצלו ישביע את רצונו בצורה מלאה.  כמו כן אנחנו פועלים כך שגם העובדים והספקים שלנו שבעי רצון מההנהלות שלנו ותמיד נכונים לעבוד איתנו בשיפוף פעולה מלא.

כדי להיות זמין לכולם וכדי לתת מענה הולם בזמן מהיר אנחנן נבקש פרטים מקדימים בשיחת טלפון ובוואצאפ.  תהליך זה מאפשר לנו לתת פיטבק מהיר על הנדון ובכך לתת כיוון מחשבה נוסף ומקצועי יותר ללקוח טרם הפגישה.

מעבר לזה אנחנו מחוייבים לכם הלקוחות ונעשה כל שעל ידינו לתת לכם שירות מקצועי, עומד בזמנים כך שתקבלו ערך מלא ויותר עבור כספכם.

פיטבקים מלקוחות

לדים ועוד+

אהבת אדם 73/14 כפר יונה

0547870964

aapergulot@gmail.com - ledsplusmore.co.il

לדים ועוד+

אהבת אדם 73 / 14 כפר יונה aapergulot@gmail.com - ledimplusmore.co.il

בודק...