פרגולות אלומיניום תלויות

התמונות מטה מספרות את סיפור פרגולות אלומיניום תלויות

פרגולת אלומיניום

עכשיו במבצע פסח 24

 790 ש"ח למ"ר

לקבלת פרטים נוספים צרו קשר

אנחנו נדע להבין מה יעבוד עבורכם לפי טעמכם האישי
ולתרגם זאת למוצר איכותי,בטוח עם אחריות לכל החיים.

למה אנחנו הבחירה המושלמת בשבילך?

עמידה קפדנית בזמנים
סטנדרט אמריקאי גבוה
25 שנות נסיון
אחריות לכל החיים

פרגולות אלומיניום תלויות - ללא עמודים

מדובר בפרגולות ללא עמודים מה שמאפשר מרחב פתוח ללא מגבלה של תנועה או מקום מתחת לפרגולה.  פרגולה זו נקראת גם פרגולה מרחפת ואנחנו למודי ניסיון בעבודה  מסוג זה.

אנחנו מבצעים קשירה ופרזול באופן מיוחד ומקצועי מאד כך שהפרגולה חזקה ובטוחה. לפעמים פרגולה תלויה חזקה מפרגולה עם עמודים וזאת לאור הידע הרחב שרכשנו עם השנים בעבודה מול מהנדסים, בעבודה בקומות גבוהות מאד ובכלל מתוך המגוון העצום של פרגולות תלויות שהיתקנו ברחבי הארץ.

פרגולות אלומיניום תלויות – פתרון אסתטי 

חשוב לציין שפרגולה זו מצריכה קיר גבוה אליו ניתן להיקשר בלי להפריע לשכנים למעלה אם יש.   כמו כן, יש לקחת בחשבון את חוזק פרגולות האלומיניום וככל שהיא מתרחקת מהקיר כך עלינו לחזק את הקורות באופן ייחודי לנו שנוכל לחשוף בפניכם כשניפגש.

ומעט שיתוף מהניסיון הרב של א.א פרגולות – האינסטינקט של הלקוח הוא החשש שהפרגולה תקרוס. זה לגמרי לא יקרה. הסכנה בפרגולה תלויה זה שהיא תתהפך לאחור ברוח ואת זה אנחנו מונעים בקשירה עם מוטות מגלווניים עבים ופרזול קשירה ייחודי.

למה פרגולות אלומיניום תלויות עדיפות על שאר האופציות?  

פרגולות אלומיניום תלויות הן הפתרון המושלם עבור שילוב של חיסכון במקום ואסתטיות ללא פשרות. היא מאפשרת ליהנות מהצללה מושלמת בלי לתפוס שטח משמעותי מהמרפסת שתשמור על חזות נקייה. 

מבין כל הפרגולות הקיימות כיום בשוק ללא ספק התקנת פרגולה אלומיניום תלויה היא הדבר היפה, המעוצב והאסתטי ביותר. לרוב כיום משתמשים בפרגולות אלומיניום תלויות כאשר רוצים לחסוך במקום או על מנת לתחום שטחים וליצור צל והגנה ממניעת ישיבה במרפסת עקב מזג אוויר.

למה לבחור בהתקנת פרגולות אלומיניום תלויות

העיצוב של קווים נקיים והיכולת של הפרגולה להשתלב עם עיצוב שקיים כבר.

חיסכון בשטח כאשר מתקינים פרגולה תלויה אנחנו למעשה חוסכים במקום, הדבר מאפשר מקסימום נוחות.

חיסכון בהוצאות מכיוון שללא ספק פרגולות אלומיניום תלויות עולות פחות.

התאמה לכל שטח, לכל אזור ולכל אילוץ או רצון אישי בצורה מושלמת.

חיסכון באנרגיה מכיוון שכשאנו מצלילים את הבית בימי הקיץ אנו מונעים מהשמש לחמם את פנים הבית מה שמוריד את הטמפ' בבית וחוסך שעות מזגן. 

חיסכון בהוצאות אחזקה למעשה, פרגולות האלומיניום מבטלות כליל את עלויות האחזקה.

פרגולות אלומיניום עמידות לכל תרחיש ואינן דורשות תחזוקה כלל!

חיסכון בזמן עקב הרכבה מהירה שאורכת כשליש מהזמן שלוקח להרכיב פרגולה אחרת.

פרגולות אלומיניום תלויות הן הפתרון המושלם עבור שילוב של חיסכון במקום ואסתטיות ללא פשרות. פרגולות תלויות מעניקות למרפסת ולגינה מראה יוקרתי ואסתטי להפליא, שכן בניגוד לפרגולות השגרתיות הן זוכות לתמיכה ללא עמודים.

ניתן לבחור את צבעי העץ המיוחדים משלל גוונים שונים ומרהיבים בהתאמה לכל סוגי הגינות והמרפסות הקיימים.

​הצבת פרגולות תלויות דורשת תכנון מקצועי ומקדים. הפרגולות מחוברות לקיר באמצעות כבלי ברזל אשר מקבעים אותן אליו בצורה נאה ובטוחה.

סוג זה של מוצרי הצללה יאפשר לכם ליהנות מישיבה נינוחה ומוצלת אשר אינה דורשת עמודים ואשר עומדת בסטנדרטיים גבוהים מבחינה עיצובית. מלבד יופייה הרב הרי שפרגולה תלויה מספקת פתרון נוח ומושלם לחללי חוץ קטנים יותר. היא אינה דורשת מקום על הקרקע ולמעשה מרחפת לה בחן מעל היושבים, ומכאן סוד קסמה.

קטלוג פרגולות אלומיניום תלויות

בודק...