מחסנים ומבנים מעץ

התמונות מטה מספרות את סיפור מחסנים ומבנים מעץ

מחסנים ומבנים בבנייה קלה

עכשיו לקראת חג פסח

 ב 385 ש"ח בלבד  

על מבנים שמעל 15 מטר מרובע

  • תשתית 5*10 מחוטא מוקצע
  • לוחות נוטפדר משומנים ומגוונים
  • דלת וחלון
  • מעוצב לטעמכם האישי
  • כולל אחריות לכל החיים (בתנאי שמתוחזק)
  • לא כלול מנוף ומע"מ
  • תקף עד 30/04/2024
מחסנים ומבנים מעץ
מחסנים ומבנים מעץ

מבנים ומחסנים מעץ

ניצול החצר או הגינה בבית קרקע או דירת גן הינם אחד האתגרים החשובים בעיסוק היומיומי שלנו.  היתרון העצום שבבניה הקלה מעניקה באופן מהיר מאד וזול יחסית אפשרות ליצירת מבנה המאפשר הגנה ובידוד מתנאי מזג אוויר.

בחלק מהמבנים הפתרון הנכון יהיה גג קל ואטום ובחלקם האחר הפתרון הנכון יהיה גג מבודד – בשני המקרים הללו אנחנו מעניקים אחריות לכל החיים ומבטיחים אישור יבש וללא נזילות לתמיד.

מחסנים

המחסן הינו מבנה קבוע המשמש לאיחסון.  החשיבות בבניית מחסן היא הטווח הארוך בו הוא צריך לעמוד ולהחזיק ומנגד שימוש קליל ומהיר לפתיחה, כניסה ויציאה נוחים ומהירים.  יש לדייק את הפתרונות הללו כבר ברמת התכנון מכיוון שאצלנו ישנה הקפדה יתרה על בניית וחיתוך טרם הגעה לשטח למען שהות קצרה ומהירה אצלכם.  רוב העבודה, ההכנות והצביעה נעשים אצלנו במפעל.

 

מבנים

בנייה מעץ הינה מקצוע שאותו למדתי בקליפורינה שם כל הבתים או רוב רוב רובם המכריע בנוי מעץ.  מדובר במליוני בתים, שנבנו לפני 60,0,80 שנים ועומדים על תילם בצורה מעוררת השתאות.  הלא כאן בארץ אנחנו מאד חוששים לבנות מעץ בעיקר בגלל סיבות בטחוניות, אבל בנייה קלה בעץ לטעמי הינה הדבר הנכון לעשות.  כל עוד הבנייה נעשית בצורה טובה ומקצועית המבנה יעמוד על תילוי עשרות שנים וההתנהלות בתוך המבנה ושינויים במבנה הינם מהירים וקלים מאד.  למבני עניין – לא תצטרכו פטישון יותר.  מקדחה או מברגה יספיקו אפילו לבניית קירות, תוספות והשלמות. קלי קלות.  אני יכול להבטיח אישית מנסיוני שבנייה בעץ תהיה הפתעה טובה מאד עבורכם, מהירה, זולה ומבטיחה אריכות ימים – Long gevity

בודק...