גרי הרצליה – פרגולת אלומיניום

התמונות מטה מספרות את סיפור גרי הרצליה – פרגולת אלומיניום

לפעמים זה הולך קשה. היה כאן פירוק של פרגולת עץ גדולה וישנה, בקומה גבוהה עם בעיית גישה למנוף. כמו כן המרפסת הייתה מלאה בצמחייה ובטפטפות מה שיצר מגבלה מבחינת היכולת לעבוד ולתפקד באופן רגיל ושוטף. אנחנו מספיק מאומנים ומיומנים לדעת להאט ולעבוד בעדינות כשצריך ולכן פירקנו את הטפטפות, הזזנו עציצים והתקדמנו עם העבודה לאט ובזהירות כדי להעניק לגרי ולרעייתו את הפרגולה החדשה שהם יחלו לה וכמובן לנקות ולהבריק את המרפסת בתום הפרויקט, כמקובל אצלנו.  לרוע מזלנו הטפטפות לא חזרו לתפקד כפי שפעלו קודם לכן. עברנו, בדקנו ווידאנו שהכל חזר למקומו והכל מחובר ובכל זאת משהו שם לא עבד. גרי הבין שאנחנו לא מתגברים על הבעיה וביקש מאיתנו להניח לכך, כדי שהוא יוכל לטפל בעניין בעצמו בהמשך. למוחרת הוא כבר התקשר להודיע שאכן הכול חזר לקדמותו והטפטפות ברוך השם עובדות.

זו דוגמה טובה להראות שעבודה אצל לקוח בביתו לפעמים אינה פשוטה. יש רגישויות ויש מורכבויות ואנחנו תמיד מגיעים מוכנים ומעניקים תשומת לב מוקפדת לכל תרחיש. עם כל הרצון הטוב והניסיון שלנו דברים כאלה לפעמים קורים. המהות היא להישאר זמין, לשים יד על פי הצורך, לחזור ולהיות שם עבור הלקוח. אין לנו שום רצון להשאיר מאחורינו ללקוח התעסקות כלשהי בשל ההתקנה שלנו אבל לפעמים זה המצב.
סוף טוב הכול טוב – יש לגרי ולרעייתו פרגולה חדשה דנדשה מאלומיניום, עם הצללת רפרפות דמוי עץ וסנטף BH לקירוי. גרי יודע שיש לו אחריות לכל החיים על הפרגולה הכוללת עמידות ברוחות עזות, נזילות וצבע. אתם יכולים לראות את התוצאה הסופית והנקייה במרפסת זו.

בודק...