עדה קצרין – פרגולה מעץ במרפסת שמש

התמונות מטה מספרות את סיפור עדה קצרין – פרגולה מעץ במרפסת שמש

לפעמים – זה שידוך משמיים.

הדברים קורים במין תנופה אוטומטית כך שאתה צריך רק להיזהר לא להפריע ולא לעצור אותם….כמו כאן בסיפור עם עדה.

כשעדה התקשרה אלי לאחר שראתה פרסומת שלנו בגוגל, זה היה בבוקר יום חמישי.  אני הייתי במפעל שלנו בשרון והדבר האחרון שחשבתי שאעשה באותו יום זה למצוא את עצמי בשעה שלש בקצרין.  עדה היתה מאד עירנית בשיחה, ידעה בדיוק מה היא רוצה והיו לה מידות.  היא אפילו פינקה אותי בתמונה או שתיים של אותה מרפסת מדוברת כך שמיד היא קיבלה ממנה הצעת מחיר ותמונות להמחשה.

עדה הזמינה אותי לקצרין מיד – ואני נענתי, וכפי שכתבתי מצאתי את עצמי על מפתן ביתה בשעה שלש באותו יום חמישי. 

עשינו חזרה גנרלית על כל פרטי הפרגולה, מעט שינויים מינורים בהתאמה סופית לאותה מרפסת, בחרנו צבע והוצאתי הזמנה.

שלשה ימים לאחר מיכן הודעתי לעדה שהפרגולה צבועה ומוכנה להתקנה וזה שימח אותה ותיאמנו התקנה ליום ג, חמישה ימים לאחר אותו יום בו היא התקשרה אליי בו נפגשנו.

ובכל זאת, כמו בכל פרויקט, גם כאן התחבא לנו אפיקומן קטן שהיינו צריכים למצוא את הפתרון הנכון כדי לקבל ולהעניק מתנה.  יש כאן ארובה של קמין והיה לי חשוב מיד מהפגישה הראשונה להסביר, להבטיח ולקיים שמסביב לארובה הכל היה אטום פיקס פוקס.  היה עלינו להתרחק מהארובה כי זו פרגולה מעץ וייצרנו חיץ בין הפרגולה לארובה כך שהחום לא יגיע לפרגולה, השארנו מקום לבידוד בעתיד אם יהיה צורך לסגור את הפרגולה עם תקרת גבס, ואטמנו מלמעלה עם פחים וסיקה כפי שניתן לראות בתמונות.

התוצאה הסופית היא פרגולה מעץ אורן מוקצע, עם קורות גושניות, הצללת לוחות 2*10 עם סנטף BH מעל.  מה שהפרגולה הזו עושה זה צל במרפסת הפונה דרומה שמקבלת קרינה חזקה וישירה, אז צל חשוב מאד, ואיטום מפני הגשם כך שכשיוצאים מחדר השינה לא נרטבים.

והכל בצבע שמנת / קרם.

פרגולה זו נושאת אחריות לכל החיים.  ניתן לתלות עליה נדנה ו/או ערסל.

 

                                                                   נא ללחוץ על התמונה הראשונה בטלפון כדי להפוך את הסדרה לגלריה

בודק...