פרגולה לחנייה – לשמור על הרכב לאורך זמן

התמונות מטה מספרות את סיפור פרגולה לחנייה – לשמור על הרכב לאורך זמן

מה הם היתרונות של פרגולה בחנייה

פרגולה לחניה היא פתרון הצללה דקורטיבי המשלב שדרוג עיצובי לבית ובנוסף שומר על צל מעל לרכב. פרגולה מסוג זה תסייע לכם לשמור על הרכב שלכם מוצל וקריר על ידי סינון קרני השמש החודרות אליו.

פרגולות הן פתרון אופטימלי לקירוי הרכב מפני גשם ושמש. ניתן לייצר ולהתקין פרגולות לרכב בכל גודל ובכל צורה כמעט. כמו כן, ניתן להזמין את הפרגולה במגוון רחב של צבעים בעיקר אם מדובר על פרגולת אלומיניום.

פרגולה לחנייה – לשמור על הרכב לאורך זמן

התקנת פרגולה לחניה בחצר תסייע בשמירה על חיצוניות הרכב מפני בלאי לאורך זמן. רכב אשר חונה חשוף כשהוא תחת כיפת השמיים, ובמיוחד אם הוא נמצא מתחת לעץ או עמוד חשמל או עמוד תאורה, יפגע מכתמי צואה של יונים אשר בטווח הארוך החומציות שבצואת היונים תגרום לכתמי צבע משמעותיים ברכב והוא יתחיל לקבל מראה מיושן ובלוי. בנוסף בתקופת החורף הרכב יהיה חשוף להצטברות של עלים ולכלוך שעפים ברוח ונתפסים על שמשות הרכב כשהוא חונה, דבר שעלול לפגוע בצורה משמעותית בתחזוקת ותקינות הרכב. את כלל בעיות אלו ניתן למנוע בקלות על ידי פרגולה לחניה שתספק צל והגנה לשטח שבו הרכב חונה. בנוסף תוכלו גם לשים תחת הפרגולה ארון לאחסון כלי עבודה מבלי לחשוש שיגרם להם נזק כשהם חשופים לנזקי מזג האוויר.

פרגולות לחנייה – לבחור במומחים

מעבר לכל היתרונות הרבים של התקנת פרגולה לרכב כדי להגן ולשמור מפני לכלוך ונזקים, מדובר על פתרון שגם יעניק לכם נוחות רבה באופן השימוש שלכם בשטח החניה וכל מה שקשור ברכב. האינטימיות שהפרגולה תיצור באזור החניה תאפשר לכם להנות משקט נפשי ורוגע אם השארתם ברכב איזה תיק או מסמך חשוב. הבעיה הכי שכיחה לבעלי רכבים שחונים תחת כיפת השמיים ללא פרגולה או מחסה הוא הכניסה לרכב בשעות היום החמות. התקנת פרגולה תשמור על הרכב מוצל קריר ונעים, כדי שהכניסה אליו תהיה נעימה ונוחה אפילו במהלך השעות החמות ביותר של היום.

פרגולה של א א פרגולה תגרום לכם לחכות כל הנסיעה הביתה רק להגיע ולחנות את הרכב בחנייה הכל כך מושלמת שלו.

מוזמנים לפנות אלינו ולקבל מידע רב וייעוץ מותאם אישית לכל צורך

בודק...