פרגולה תלויה מעץ – לשדרג את הבית כולו

התמונות מטה מספרות את סיפור פרגולה תלויה מעץ – לשדרג את הבית כולו

למה פרגולה תלויה מעץ עדיפה על אופציות אחרות? 

פרגולה תלויה היא למעשה מתקן הצללה מעץ, שבניגוד לפרגולה עומדת אינו נשען על עמודים ניצבים על הקרקע, אלא נשען כולו על קיר תומך, בעזרת אביזרים חזקים ועמידים, כמו שרשראות מתכת חזקות.

ישנם שלושה מאפיינים חשובים שקריטי להתייחס ולהתחשב בהם בשלב התכנון

אסתטיקה– יש לתכנן את הפרגולה בצורה כזאת שהיא תהיה נעימה לעין ומותאמת לרצונות הלקוח בו מותקנת הפרגולה. 

איכות– לבניית פרגולה תלויה מעץ יש להשתמש בבניה מתוחכמת ולנצל יתרונות ייחודיים. כאשר הדברים נעשים בצורה נכונה ניתן להנות מאיכויות רבות אשר קיימות בפרגולה תלויה. 

בטיחות– מעל הכל נושא הבטיחות הוא החשוב מכולם. מכיוון שהפרגולה תלויה ולא מוחזקת בעזרת עמודים, קורות ומייצבי קרקע, על הפרגולה להיות בטיחותית ויציבה. 

היתרונות של פרגולה תלויה 

 ישנן סיבות רבות לכך שפרגולה תלויה מעץ היא פריט חובה בכל חצר ומרפסת.

פרגולות אלומיניום תלוית אינה נשענת על עמודים תומכים ולכן אינה תופסת מקום על הקרקע. כך רצפת החצר, או המרפסת נשארת פנויה ולכן פרגולה תלויה יכולה להתאים ללא הפרעה גם למרפסת או חצר קטנה.

פרגולה תלויה נחשבת אסתטית יותר, מפני שאינה נשענת על עמודים תומכים, אלא נתמכת באופן מלא על הקיר, בעזרת שרשראות מתכת חזקות.

פרגולה תלויה נחשבת עמידה יותר, מפני שבניגוד לפרגולה עומדת, אין לה רגלי עץ על הקרקע, שיכולות לסבול ממזיקים, לחות ותנאי מזג אוויר קשים.

פרגולה תלויה מחייבת בנייה ייחודית

על מנת להתקין פרגולה תלויה מעץ בצורה בטיחותית, יעילה ועמידה לאורך זמן, יש מספר כללים אשר אנו מחוייבים לעמוד בהם:

את הפרגולה יש לתכנן שתהיה קטנה יחסית, יש לחבר אותה לקיר גבוה, משקל הפרגולה צריך להיות הקל ביותר לכן אנו משתמשים בעצים קלי משקל, יש להשתמש במוטות ברזל במקום שרשראות אשר יסייעו ליציבות הפרגולה. 

בעזרת פרגולה תלויה מעץ של א א פרגולה תוכלו ליהנות ממראה יפה ונקי של חומר גלם טבעי מה שיוצר את החיבור המושלם בין הבית לבין הטבע, זאת הסיבה הראשונה להעדפת עץ על פני כל חומר אחר ושל א א פרגולה על כל חברה אחרת. 

בודק...