פרגולות אלומיניום – כיצד לבחור ומה חשוב לדעת?

התמונות מטה מספרות את סיפור פרגולות אלומיניום – כיצד לבחור ומה חשוב לדעת?

כיצד לבחור פרגולות אלומיניום לגינה? 

באמצעות פרגולות אלומיניום ניתן להגשים הצללה אפקטיבית בחצר הבית. פתרונות הצללה אלו הם פתרונות קבועים לכל אורך השנה. ניתן להשאירם בחורף ללא קיפול וליהנות ממראה חדש ומלוטש של ההתקן תמיד. שלא כמו ברזל, אלומיניום הוא מתכת אלחלד וזה מאפשר לה להישמר כחדשה. במדריך שלפניכם תוכלו ללמוד כיצד לבחור פרגולות אלומיניום המתאימות לשימוש בבית שלכם ולתבנית העיצוב הקיימת בחצר שלו.

בחרו בפרגולות אשר מעוצבות על פי מראה הגינה או החצר שלכם

אם בחצר ישנו ריהוט גן, וישנה גדר עם שער תואם, מומלץ לקחת מהאלמנטים הללו את ההשראה למראה הפרגולה. אם יש דקים ומשטחי דשא גם הם יכולים לשמש כמקורות חיקוי אמינים. מומלץ לבחור צבע שישקף התאמה טובה של ההתקן לרכיבים הללו, ולהתבסס על צורה שמתאימה להם. ניתן לבחור פרגולה מאלומיניום בעיצובים מודרניים ובעיצובים אותנטיים על פי הצרכים שלכם, בהתבסס על גוון וצורה מתאימים. יש להיעזר בהדמיית מחשב של חנות פרגולות אלומיניום על מנת למצוא את נוסחת הפרגולה המתאימה ביותר לחצר שלכם.

בחרו בפרגולות המשקפות את מצב השטח הפנוי בחצר

אין צורך לערוך מדידות מדויקות, הנוסחה לבחירת פרגולות מעץ או פרגולות מאלומיניום מאד פשוטה: אם החצר שלכם מאד גדולה ניתן בחור כרגיל פרגולת 4 עמודים עד 5 מ' לכל צלע, אפשר גם פחות מכך, בהתאם למידות שלקחתם. אם החצר מאד קטנה ניתן להתבסס על פרגולות 2 עמודים, כשהקיר החוצץ בינה לבין הבית משמש כתומך אחורי, או לרכוש פרגולה ללא עמודים בכלל: במקומם מגיעים 2 תומכים עליונים המחוברים מעליה ל- 2 גומחות בקיר. 

בחרו מנגנוני ויסות ופתיחה מועדפים לפרגולה 

מומלץ שבפרגולה יהיה מנגנון תריסים מסוג 'רפפות' המאפשר פתיחה וסגירה כמו של תריסים רגילים עד 140 מעלות. כמו כן, כדאי שהיא גם תהיה חשמלית משום שזה יאפשר את פתיחת אותן רפפות באמצעות בקר חשמלי חכם ולא באופן פיזי. כבכך, אתם מגשימים בבית פתרון הצללה חלומי שיאפשר לכם לווסת אור שמש בקלות ללא מאמץ, ממש כמו שמדליקים מנורה בתוך הבית. בל נשכח כי אור השמש משמש עתה כאמצעי תאורה עבור פרגולות אלומיניום, וכשיש תריסים שמופעלים חשמלית מאד קל להגשים זאת הלכה למעשה.

אצלנו בא.א פרגולות תוכלו למצוא פתרונות הצללה לבית שלכם.

בודק...