פרגולות עץ בית קרקע

התמונות מטה מספרות את סיפור פרגולות עץ בית קרקע

פרגולת עץ

עכשיו לקראת חג פסח

 ב 8,499 ש"ח בלבד!

למה אנחנו הבחירה המושלמת בשבילך?

עמידה קפדנית בזמנים

אחריות לכל החיים

25 שנות ניסיון

סטנדרט אמריקאי גבוה

פרגולות עץ בתי קרקע - שידרוג החצר / גינה

ניצול החצר או הגינה בבית קרקע או דירת גן הינם אחד האתגרים החשובים בעיסוק היומיומי שלנו.  היתרון העצום שהפרגולה מעניקה אם היא מתוכננת ובנויה בצורה נכונה זו חוויה של מקום מוצל ומוגן אבל שאינו חדר סגור.  נהפוך הוא, הפרגולה נותנת חוויה של פרטיות והגנה אבל עדיין עם קשר לשמיים כחולים, צמחייה ולעולם שבחוץ.

אצלנו יש מספר דרכים לספק הצללה מלאה ונוחה אבל עדיין החוויה היא בהחלט לא של ישיבה בחדר או במחסן.  

פרגולות עץ  לבית קרקע – תכנון מקדים מדוייק

בתכנון הפרגולה התלויה תוך התייעצות עם הלקוחות אנחנו נקפיד להיות ברורים וקפדנים לגבי כיווני הצללה, צפיפות ההצללה  וכמובן צורת ההצללה.  כל מקרה נשקל לגופו כשכיווני השמש, הצורך האישי והאינסטינקט העיצובי נלקחים בחשבון כדי להגיע לפתרון האולטימטיבי.

הלקוחות שלנו מספרים ומשתפים אותנו בחוויה החדשה לאחר מעשה ואנחנו ממשיכים להקשיב, ללמוד ולהתחדד כדי להתקדם ולהגיע לפרויקט הבא מעט יותר חכמים ומעט יותר מוכנים.  לאחר שנים בתחום מסתבר שהמורים הטובים ביותר הם הלקוחות ולכן אנחנו תמיד קשובים ותמיד נכונים ללמוד לשפר ולהשתכלל.

פרגולות רב שנתיות

קירויי סנטף מיוחדים בהתקנה סופר מקצועית ייתנו לכם הגנה בחורף מפני גשם – כך שאיזור האירוח והישיבה נשארים יבשים 

וגם יש אפשרות לשדרג לסנטף BH או פוליגל בצבעים שונים כך שממימלא תקבלו גם הצללה לקיץ. קונים רק קירוי חורפי שבמבצע ומקבלים

פרגולה שעובדת גם בקיץ.  מה שנקרא – גם וגם. 

אופציות שדרוג לפרגולה מעץ

סנטף BH

1

הכנות למאוורר ותאורה

2

גושני / רב שכבתי

3

פרגולה כסוכה כשרה

4

קטלוג פרגולות מעץ בקומת קרקע

** נא ללחוץ על התמונה הראשונה בטלפון כדי להפוך את הסדרה לגלריה **

קצת עלינו

את מירב נסיוני רכשתי בארה"ב כקבלן לבנייה מאושר בקליפורניה. עם חזרתי לארץ בשנת 2011 לקחתי על עצמי להטמיע את שלמדתי מהאמרקאים כאן בישראל והקמתי את אא פרגולות מתוך רצון והבטחה לשירות וביצוע בסטנדרט אמריקאי.

היום שנים אחרי, אני שמח לספר שיש לנו בחברה צוותים מאומנים ומיומניום שבעזרתם הפילוסופיה שלנו של "יופי, דיקנות ומקצוענות" קורת הלכה למעשה אצל לקוחותינו עם רכישתם של פרגולה מאיתנו.

הפרגולה נבנית בבית המלאכה המזווד והמצוייד שלנו בדיוק לפי מדידות ומפרט שעליו הסכמנו במצורה מפורטת. זה מסייע לנו להגיע ולהתקין בצורה יעילה וזריזה כך האימפקט עליכם הוא מזערי ואתם הופכים לסוכני שטח נאמנים שלנו כשאתם מראים את המוצר שלנו לשכנים, חברים ובני משפחותיכם.

בודק...