פרגולות אלומיניום דמוי עץ במבצע

התמונות מטה מספרות את סיפור פרגולות אלומיניום דמוי עץ במבצע

פרגולת אלומיניום דמוי עץ

עכשיו לקראת חג פסח

 890 ש"ח למ"ר

למה אנחנו הבחירה המושלמת בשבילך?

עמידה קפדנית בזמנים
סטנדרט אמריקאי גבוה
25 שנות נסיון
אחריות לכל החיים

פרגולות אלומיניום דמוי עץ

מדובר בפרגולות המדמות פרגולות מעץ.  הלא עד לפני מספר שנים כל הפרגולות או לפחות רובן המוחלט היה בנוי בעץ.  יש במראה והתחושה של פרגולת עץ משהו שאותו אנחנו מביאים לאלומיניום על ידי שימוש במוטות אלומיניום שהם בצבע שהוא דמוי עץ.  

פרגולות אלומיניום דמוי עץ – מידע טכני

חשוב לציין שפרגולה זו מצריכה יקרה יותר מפרגולה שהיא איננה דמוי עץ.   יש לקחת בחשבון את צביעת פרגולות האלומיניום דמוי עץ הוא תהליך כפול מצבעיה רגילה. לאור הדרישה הרבה אנחנו מחזיקים במלאי שני גוונים.  האחד בהיר ומדמה עץ טיק.  והאחר הינו כהה יותר ומדמה צבע של עץ איפאה.  כמובן שבפגישה אתם תזכו לראות דוגמאות של החומר הצבוע וממש לחוש ולהרגיש את ההבדל בין דמוי עץ לרגיל.

ומעט שיתוף מהניסיון הרב של א.א פרגולות – הבחירה בפרגולה שהיא דמוי עץ הוא עניין אישי הניתן מהטעם הפרטי של כל אחד ואחד.  מי שאוהב עליו לבחור דמוי עץ ולהנות מפרגולת אלומיניום הצבוע בצבעיה בתנור ועדיין מעניקה מראה כפרי ואוטנתי של עץ.

למה פרגולות אלומיניום דמוי עץ עדיפות על עץ?  

פרגולות אלומיניום דמוי עץ הם פתרון מושלם למי שמעוניין במראה עץ ומעוניין לוותר על התיישנות ותחזוקה שקיימים בעץ.  אני נוהג להשוות בין פרגולת אלומיניום לרכבים שעל הכביש – הצביעה של פרגולת האלומינום דומה לצביעה של רכבים והדבר מתקיים גם בצביעה של המדמוי עץ – וכאן ההבדל הגדול – באלומניום אין תהליך של התבלות הצבע.

מבין כל הפרגולות הקיימות כיום בשוק ללא ספק התקנת פרגולה אלומיניום דמוי עץ היא הדבר היפה, המעוצב והאסתטי ביותר. לרוב כיום משתמשים בפרגולות אלומיניום דמוי עץ כאשר רוצים מראה טבעי וכפרי וליצור צל והגנה כך שאין מניעה מישיבה בחוץ עקב מזג אוויר.

למה לבחור בהתקנת פרגולות אלומיניום דמוי עץ

העיצוב אוטנתי ומוכל של הפרגולה להשתלב עם עיצוב שקיים כבר.

חיסכון בשטח כאשר מתקינים פרגולה תלויה אנחנו למעשה חוסכים במקום, הדבר מאפשר מקסימום נוחות.

התאמה לכל שטח, לכל אזור ולכל אילוץ או רצון אישי בצורה מושלמת.

חיסכון באנרגיה מכיוון שכשאנו מצלילים את הבית בימי הקיץ אנו מונעים מהשמש לחמם את פנים הבית מה שמוריד את הטמפ' בבית וחוסך שעות מזגן. 

חיסכון בהוצאות אחזקה למעשה, פרגולות האלומיניום מבטלות כליל את עלויות האחזקה.

 

קטלוג פרגולות אלומיניום דמוי עץ

** נא ללחוץ על התמונה הראשונה בטלפון כדי להפוך את הסדרה לגלריה 

בודק...