פרגולה למרפסת – יתרונות בהתקנת פרגולה למרפסת

התמונות מטה מספרות את סיפור פרגולה למרפסת – יתרונות בהתקנת פרגולה למרפסת

איך מרפסת שמש תשדרג בקלות ויעילות את הבית שלך? 

צורת הבניה המקובלת והנפוצה כיום בישראל היא בניה של רבי קומות עם מרפסות. מזג האוויר הארץ ישראלי מונע מאיתנו לנצל את המרפסת לאורך כל ימות השנה ובכל שעות היום עקב קרני שמש חזקות בשיא הקיץ או הגשם והברד החזק בימי החורף הקרים. 

פרגולה למרפסת היא הפתרון המושלם כיום בשוק וכל זאת בזכות יתרונותיה הרבים וגרימת ניצול מקסימלי של מרפסת הבית בכל ימות השנה.

הילדים, בני המשפחה, והאורחים יוכלו ליהנות מהמרפסת גם בגשם של החורף וגם בחום של הקיץ.

מהי פרגולה למרפסת

פרגולה למרפסת היא מבנה חיצוני המורכב על עמודים תומכים ומעליהם גג. מבנה קירוי זה עשוי להישאר פתוח או להיות סגור, זאת על מנת שניתן יהיה ליצור שטח מוגן מפני האלמנטים של הטבע ועדיין להנות מחדירת אור טבעי בשפע, הרחבת חלל המנוחה השימושי בבית ועוד שפע של יתרונות לבית ולמרפסת. 

פרגולה אלומיניום למרפסת מייצרת הצללה מסוג שפשוט לא ניתן להשיג בדרכים אחרות. ההצללה חשובה במדינה עם אקלים חם כמו ישראל, היא קריטית לטובת ישיבה במרפסת לכל אורך השנה והיא גם ככל הנראה תעלה את הערך הכספי של הנכס הפרטי שלכם. במילים אחרות, הוצאה חד פעמית על פרגולה למרפסת שמש היא למעשה השקעה משתלמת לטווח ארוך.

בחירת הצבע של פרגולה למרפסת

בחירת צבע הפרגולה למרפסת תיעשה בצורה מופרדת מצבע חומר הגלם בזכות שימוש בטכניקות צביעה חדשניות המאפשרות לכל חומר להיראות כמו משנהו. כך, למשל מרפסת אלומיניום או ברזל יכולים להיראות בדיוק כמו עץ טבעי ויש אפילו סוגי עצים להם נדרשת תערובת של צבעים מאד מסוימת על מנת לספק את הצבע הנכון עבור הפרגולה. יש תערובות צבע המחקות עץ מייפל, עץ פקאן וכד’.

בחירת צורת הפרגולה למרפסת

מדובר בעיקר על צורת העמודים, שיכולה להיות עגולה בסגנון כפרי או מרובעת בסגנון עיצוב אורבני כמקובל במטרופולינים הגדולים. 

פרגולה של א.א פרגולה תוסיף המון חן לעיצוב המרפסת. אנו מציעים לכם מבחר רב של עיצובים אישיים שיתאימו את הפרגולה לאווירה העיצובית של הבית ויתנו שדרוג מהנה למרפסת שלכם. 

בודק...