פרגולות בהתאמה אישית – בדיוק עבורכם

התמונות מטה מספרות את סיפור פרגולות בהתאמה אישית – בדיוק עבורכם

פרגולות בהתאמה אישית – בדיוק עבור הגינה שלכם

תכנון עיצוב של פרגולה בבית נחשב כיום לאחת המשימות המספקות בתכנון עיצוב הבית. הדבר נעשה באמצעות הדמיית מחשב אינטרנטית אשר חנות פתרונות הצללה מעמידה לרשותכם. באמצעותה, ניתן להיעזר במראה החצר על מנת לבחור בדיוק את הפרגולה המתאימה. יש 2 דרכים לעשות זאת: להצטייד בתמונה או מקט אדריכלי של החצר, ועל פיהם לבחור את הפרגולה, או לתכנן מראש איזו פרגולה אתם רוצים (כלומר, לקבוע מה יהיו הגוון, הצורה והמידות – מראש) ולחפש זאת בקטלוג. אנחנו כאן כדי להתאים לכם פרגולות בהתאמה אישית, בדיוק עבור הצרכים שלכם.

אפיון צורתה הבסיסית של הפרגולה

לרוב, פרגולה היא מבנה מלבני עם גג בעל 4 צלעות, אך ניתן לבחור עיצוב ייחודי יותר עם קשתות עגולות במעבה הרפפות שלו. עוד אפשרות היא לוותר על 2 מתוך ארבעת העמודים ובמקום זאת – לבחור דגם שמחובר לקיר. 2 העמודים הקדמיים בלבד תומכים בגג. ניתן גם לבחור התקן ללא עמודים כלל, כאשר מיתרי פלדה עבים תומכים בגג מלמעלה בכיוון אלכסון כלפי קיר הבית. פתרונות אלו טובים בעיקר עבור חצרות קטנות בהן ישנה בעיה של מקום פנוי.

אפיון הגוונים בפרגולה

לרוב, יהיה להתקן גוון אחיד גם בעמודים וגם בגג. בשונה מן העבר, ניתן להזמין פרגולות מעץ או פרגולות אלומיניום בצבעים לא מטאליים, ואפילו בגווני עץ חומים לסוגיהם. הדבר הוא תולדה של שיפור בטכניקות צביעת מתכות בפתרונות הצללה אשר מאפשר הצגת פרגולה מתכתית בכל גוון שתבקשו. בשל כך, הכי כדאי להזמין פרגולה מתכתית וליהנות ממקסימום עמידות ויציבות של ההתקן. את הגוון הנדרש לחצר שלכם קל מאד למצוא בהדמיית מחשב. אם אתם ניגשים אליה עם תכנון יסודי שביצעתם מבעוד מועד, הגוון שאתם מבקשים עשוי להימצא ללא קושי בסבירות גבוהה.

תכונות מיוחדות מומלצות בפרגולה

רפפות תריס נפתחות ומתכווננות – יתרון, כוונון ופתיחה חשמליים – יתרון, עשויה אלומיניום – יתרון אלחלד ועמידות מוצר לטווח ארוך. תכונות אלה נדרשות מכל דגם של פרגולה על מנת להסיק שהוא משובח ומומלץ להטמעה בחצר. אם אתם שואפים להסדיר פרגולת איכות, היצמדות למפרט זה תספק לכם את כל הסיבות לחייך וליהנות מפתרון הצללה מרהיב ביופיו. 

מחפשים פרגולות בהתאמה אישית בדיוק עבר החצר שלכם? פנו אלינו כדי לקבל את פתרון ההצללה הדקורטיבי והאיכותי ביותר, פרגולות אלומיניום , של אלופי הפרגולות א.א פרגולות.

בודק...